2010. június 22., kedd

83.5%os hétvége

Csak mert 100%os nincs :) Az elmúlt két hónap legjobb hétvégéje volt ez. Kényelmesen elfért benne egy kis távrepülés, kis gyakorlás és még hegynél repülés is volt, nem is akármilyen fajtából!

Szombaton huzógatós napra készülve mentünk le Kalocsára, még a GPS-t is itthon hagytam. A csörlőkezelők szinte kinevettek minket, hogy minek megyünk egyáltalán amikor 2 óra múlva úgyis esni fog de az a bizonyos kukorica birizgálja mindig a popsit :) 4esben mentünk, út közben kényszeredetten tört rám az álmosság, mire leértünk legszívesebben bekuporodtam volna a hátsó ülésre. Erre Wg és még páran már bekészülve várják a kötelet, hűha mondom akkor ideje felébredni ez nem játék :) Felhúzzák őket és már mennek is hátszélbe ejha.. na erre nem számítottam :) Második körben nekem is sikerült fentmaradni és végre valahára összeverődtünk mini csapattá, Emcsivel és JPGvel. Bugyuta volt minden, a kölcsön GPS a szedett vedett öltözet, a varió is csak lógott elől és még a táv is bugyuta volt de mégis egy igazi ajándék! Hajósig adta, kb. 22km lett, valahogy mégsem keseregtem.. :) Emcsivel összefutottunk a faluban, hamar jött értünk a fuvar is aztán irány vissza a reptér, ahol pedig indulhatott a bohóckodás, gyakorlás nagyon-nagyon jó hangulatban :)
Vasárnapra végképp szar időt mondott a meteo, otthon punnyadás lett kiírva aznapi feladatnak, amikor is ránézek csippás szemmel a széltérképre és hát nem Óbuda van? :) A felhőalap úgy kb. 550m magasságban, tehát pont kilátszott a starthely és mégegy kicsi. Nagyon hasonló volt a helyzet a tavalyi egyik MC-s naphoz amikor kellemesen szívott mindenhol a felhő, lehetett játszani, hogy inkább kint vagy inkább bent, emlékezetes repülés volt. Óbudán ketten repültek csak épp hogy nivózgattak, aztán miután elstartoltam ekezdte adni egész alapig :} Úgy 10percig még nem esett... aztán csepergett, aztán egyedül maradtam a levegőben.. Ha már úgyis vizes lett Vulva gondoltam akkor maradok még picit és hát nagyon élveztem! Kérdezték utánna megérte-e, NANÁÁ :) Azt mondhatnám, fullos hétvége volt mer ugye aki a kicsit nem becsüli.... szombati napról Emcsi készített pár fotót is: http://skywalk.hu/gallery.php?gid=765

A szerzett tapasztalat most csak annyi, hogy a meteo továbbra is bekaphatja :) Mégha nem is néz ki jónak neki kell indulni mer hátha, ha meg bejön akkor meg óriási boldogság.

1 megjegyzés: